Visie & Missie

Visie & missie

Woningen en de fysieke omgeving bepalen goed wonen. Het huis zelf, de inrichting en daarbuiten: van het eigen stoepje en de straat en buurt, tot kern- & gemeente niveau. Wonen is meer dan een product. Emotie telt en maakt wonen op en top persoonlijk! Mensen zijn daarom onze inspiratiebron, en onze bestaansbron. We zijn er voor de mensen, maar vooral ook samen met de mensen. Juist ook voor de groep mensen die gewoon willen wonen en minder te besteden hebben aan hun woning, laat staan aan hun woonbeleving. Deze interactie vraagt om betrokken medewerkers. Omdat we ons zelf allemaal ergens thuis willen voelen, weten we uit ervaring dat beleving bovenaan staat. Om dit te realiseren, komen we het verst met de juiste mix van bevlogenheid en professionaliteit in onze werkwijze. Veelvuldig komen we achter de voordeur. Wij kennen onze klanten en zij kennen ons. Woonlinie, een van huis uit betrokken organisatie.

Onze missie

Woonlinie draagt bij aan bloeiende woonkernen en buurten met een eigen karakter en een gevarieerd aanbod aan woningen en voorzieningen. Als netwerkorganisatie werken we samen met andere partijen aan een omgeving waarin mensen zich prettig en veilig voelen, kunnen groeien en waaraan zij zelf een waardevolle bijdrage leveren.

Onze identiteit

Kernpropositie, merkwaarde, streefbeeld, organisatiecultuur. Welke benaming u ook kiest, om bovengenoemde missie te realiseren, zijn wij als volgt te typeren:

“Woonlinie is een deskundige organisatie met persoonlijk betrokken werknemers, die in al haar denken en doen klant-, markt- en maatschappijgericht is. Woonlinie onderscheidt zich in haar specialisme in wonen en voegt altijd waarde toe. Zo bindt en verbindt zij op vanzelfsprekende wijze doelgroepen en partners.”