Uw huurderszaken straks online zelf regelen? Dat kan!


Uw huurzaken online zelf regelen: hoe werkt het?

Binnenkort lanceert Woonlinie haar nieuwe website. In het beveiligde onderdeel MijnWoonlinie kunnen huurders van Woonlinie direct een reparatieverzoek melden, de huur opzeggen of een klacht of compliment over onze dienstverlening melden. MijnWoonlinie geeft snel, simpel én veilig toegang tot de huurgegevens, wanneer het de huurder uitkomt. Dit kan via de computer, tablet of smartphone.

De voordelen van MijnWoonlinie:
- 24 uur per dag toegang tot de beveiligde, persoonlijke MijnWoonlinie omgeving;
- Een duidelijk en actueel overzicht van de huurgegevens en onze diensten;
- Online de huur opzeggen, een reparatieverzoek doen, een betalingsregeling
aanvragen, medehuurders aanmelden of uitschrijven en overlast melden;
- Inzicht in betalingen;
- Zelf de persoonlijke gegevens beheren;
- Direct vragen stellen of suggesties doen.

Bent u huurder van Woonlinie en wilt u zich aanmelden voor MijnWoonlinie? Dit is wat u daarvoor moet doen:

Alle huurders van wie het e-mailadres bij ons bekend is, ontvangen binnenkort een persoonlijke e-mail van Woonlinie met daarin de inloggegevens voor MijnWoonlinie. Voordat we u deze e-mail sturen, willen we u vragen uw e-mailadres te controleren. Hoe u dat het beste kunt doen, leest u in een brief die u deze week van ons ontvangt.

Om uw account van MijnWoonlinie straks te kunnen activeren, is het ook van belang dat u een actief 06-nummer heeft. U ontvangt namelijk een SMS-code om de toegang tot uw account te controleren. Is uw 06-nummer nog niet bij Woonlinie bekend? Dan vragen we u dat aan ons door te geven. U leest in de brief hoe u dat kunt doen.

Alleen digitaal als u dat wilt!

Heeft u geen e-mailadres of 06-nummer en maakt u geen gebruik van het internet? U hoeft geen gebruik te maken van MijnWoonlinie. Alleen als u dat zelf prettig vindt, kunt u straks uw zaken digitaal regelen. Persoonlijk contact blijft voorop staan!

Heeft u behoefte aan ondersteuning of een uitleg over MijnWoonlinie? Een afspraak bij ons op kantoor of aan uw keukentafel is zo geregeld. Ons kantoor blijft geopend en u kunt ons onder werktijden altijd telefonisch bereiken; daar verandert niets aan.

Heeft u nog vragen of zijn er onduidelijkheden?

Neemt u dan gerust contact op met Woonlinie. Onze klantconsulenten zijn telefonisch bereikbaar via 088 520 40 00 van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur en 17.00 uur. Of stuur een e-mail naar mail@woonlinie.nl. Een afspraak op ons kantoor of aan uw keukentafel is zo geregeld.

Een thuis beleven bij Woonlinie... Dat is ook uw zaken via internet kunnen regelen. U kunt binnenkort aan de slag!