Uw mening is belangrijk voor ons; meld u daarom aan voor ons digitale klantpanel

Woonlinie gaat graag met haar huurders in gesprek. Waarom? Omdat wij de mening en ervaring van huurders waardevol vinden. Met hun stem kunnen wij onze dienstverlening en producten nog beter afstemmen op de wensen van onze klant.

Op dit moment spreken wij onze huurders al regelmatig. Bijvoorbeeld tijdens klantpanels op locatie, via koffiegesprekken bij huurders thuis of door in gesprek te gaan met bewonerscommissies. Tegelijkertijd zien we ook dat tijden veranderen. We ervaren dat mensen veel meer zaken online regelen. Hierop willen we graag inhaken. Daarom breiden wij onze contactmomenten met huurders verder uit met een digitaal klantpanel.

Alle huurders die over een e-mailadres beschikken én die dit adres met Woonlinie hebben gedeeld, ontvingen onlangs een nieuwsbrief van ons met de vraag om deel te nemen. Wij hopen dan ook dat velen van u dit zullen doen.

Bent u huurder van Woonlinie, maar heeft u geen digitale nieuwsbrief ontvangen? In dat geval beschikken wij niet over uw e-mailadres. Wilt u toch met ons meedenken én heeft u een e-mailadres, schroom dan niet en meld u aan! U kunt dit doen via www.woonlinie.nl/digitaalklantpanel. In de zomerperiode kunt u de eerste vragenlijst van ons verwachten.