Niet tevreden

Niet tevreden?

Heeft u een klacht over uw woning, de woonomgeving, het onderhoud of de behandeling door een van onze medewerkers? Neem contact met ons op. Wij behandelen uw klacht zorgvuldig en willen samen met u tot een praktische oplossing komen. Op deze pagina leest u meer over hoe en bij wie u een klacht kunt melden, en wat de werkwijze is.

Melden van een klacht bij Woonlinie

U kunt uw klacht op verschillende manieren bij ons melden. Meld uw klacht direct aan de balie of per telefoon, (088) 520 4000. Ook kunt u schriftelijk een klacht indienen per brief, e-mail of via dit klachtenformulier.

Werkwijze

Nadat wij uw klacht hebben geregistreerd, ontvangt u een schriftelijke bevestiging. Hierin staat wie de klacht behandelt en binnen welke termijn u antwoord mag verwachten. Wij streven ernaar binnen twee weken tot een oplossing te komen.

Komen wij er samen niet uit?

Dan zijn er in onze twee werkgebieden andere instanties waartoe u zich kunt richten:

Land van Heusden en Altena  

Neem contact op met de Regionale Geschillencommissie Land van Heusden en Altena. Lees hier meer informatie.

Bommelerwaard  

Neem contact op met de Regionale Klachtencommissie Woningcorporaties Rivierenland. Lees hier meer informatie.