Ik heb geen stroom, wat moet ik doen?

 Is de stroom in uw woning plotseling uitgevallen of heeft u een stroomstoring? Controleer dan in uw meterkast of er een stop of aardlekschakelaar is gesprongen. In sommige oudere huizen vindt u porseleinen stoppen. Deze moet u zelf vervangen. In nieuwe woningen zijn dit elektrische stoppen. U kunt deze stop weer inschakelen door hem omhoog te zetten.

Gaat de stop direct weer kapot, controleer dan de elektrische apparaten die zijn aangesloten op deze elektra groep. Misschien is er een apparaat kapot of heeft u heel veel apparaten tegelijk aan staan die veel stroom verbruiken. Als dat allebei niet het geval is, is er misschien iets mis met uw installatie.

Neem contact op met onze medewerkers via telefoonnummer 088 520 4000. Wij sturen dan een monteur. Ontdekt de monteur dat het toch ligt aan een van uw apparaten? Dan moet u de kosten van zijn bezoek betalen aan Woonlinie.

Is er geen stop of aardlekschakelaar gesprongen? Controleer dan of uw buren ook geen stroom hebben. Als dat zo is, bel dan het nationaal storingsnummer gas en stroom 0800 9009.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden